Ana içeriğe atla

İnglot Far Paleti ve Renk Seçenekleri



Biz hanımların görüp de parmaklarını bulaştırmadan geçemediği makyaj malzemeleri benimde dayanamadıklarımdan :) Bu haftanın alışverişleri arasında İnglot var. Bu marka ile ilk olarak yıllar önce İzmir de tanışmıştım fakat İzmir mağazaları kapandı ama bu son olmadı İstanbul da yeniden bir aradayız :))))

Ben markanın farlarını tercih ediyorum çünkü kendi paletinizi kendiniz oluşturabiliyorsunuz. Benim seçtiklerimi inceleyelim.


Tercihlerim skalamda bulunmayan renkleri ve en sık kullanabileceğim renkleri seçmek oldu. İnglot renkleri çok canlı ve net renkler. Pigmenti harikaaaaa. Bu kadar renk çeşidi ve her rengin kendi içindeki tonları her markada bulamazsınız. Diğer bi özelliği de kuru ve ıslak kullanılması. Islak kullanımda fırçanızı bi su kabında nemlendirip farı o şekilde alırsanız sürdüğünüz yerde inanılmaz kalıcılık sağlıyor ve rengi cuk diye oturuyor :)))

Gelelim marka ve ürünlerin olumsuz tarafına; 1- Eskiden paletteki far adeti arttıkça fiyat buna orantılı yeniden yapılandırılıyordu şimdi ise tek far fiyatı ve palet fiyatı neyse onu ödüyorsunuz. Ekonomik olmuyor..( ben ldığımda Farlar 25 TL adet / Palet 65 TL)

2- Farı kullanırken fırçayı sürttüğüm de çok fazla toz çıkarıyor bu hem ürünün daha çabuk tükenmesine ve etrafı kirletmesine sebep oluyor.

Yorumlar