Ana içeriğe atla

Loreal Değerli Çiçekler Temizleme Jeli (Kuru ve hassas ciltler) / Loreal Paris Skin Expert Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu



Loreal'in son dönemde çıkardığı ürünler beni yeniden markaya çekmeyi başardı. Loreal değerli çiçekler serisinde 5 ürün bulunuyor. Temizleme jeli ,tonik, temizleme sütü, temizleme mendili ve temizleme kremi. Ben içlerinden temizleme jelini deneme fırsatı buldum. 

🌺Loreal Değerli çiçekler temizleme jeli gül ve yasemin içeriğiyle harika kokusu mest ediyor. Yapısı kremsi ve köpürmüyor yani kuru ciltler için olması gereken yapıya uygun gibi gözüküyor ama birkaç kullanımdan sonra benim cildimi kurutmaya başladığını fark edip bıraktım. Belki başka ciltlerde aynı etkiyi vermeyebilir.




🌺 Loreal Paris Skin Expert Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu tamamiyle hassas ciltler için üretilmiş bu micellar suların, Normalden Karmaya Hassas Ciltler İçin ve Normalden Kuruya Hassas Ciltler İçin iki çeşidi bulunuyor. 


 Her ikisi de ovalamaya ve durulamaya gerek kalmadan yüz, göz ve dudak makyajını temizlemeyi vadediyor. Paraben, alkol ve parfüm içermiyor. Mavi Normalden karmaya dönük ciltler için olan temizleme suyunu t bölgem biraz yağlanmaya müsait olduğundan tercih etmiştim fakat cildimde kurumadan dolayı gerilme oldu, göz makyajı temizlemede gayet başarılı. Ama ürünü yağlı ciltler daha çok beğenecektir. Kuru ve kuruya dönük ciltler kesinlikle pembe karmadan kuruya dönük olan çeşidini kullanmalı.




Yorumlar