Ana içeriğe atla

Gratis Alışverişimde Neler Seçtim...


Bir alışveriş günü daha boş dönmedim :)) Cilt bakımı ağırlıklı seçimlerim daha önce denemediğim markalardan oldu. Gratis alışverişim in detaylarına bakalım.



Sebamed dudak nemlendiricisi dudağı beslemesi hafif renklendirmesi ve spf özelliğinin olması ruj kullanmayı çok sevmeyenler için harika bir çözüm olacaktır ve çantanızdan benim gibi eksik etmeyeceksiniz.

Makyaj fırçası çeşitleri her zaman ihtiyaçtır. Her iki fırçanın da kıl yapısı çok güzel ama benim favorim Dirty marka (sol taraftaki) gölge yapmak için çok güzel tok ve sık yuvarlak yapılı ucu çok kullanışlı.




Makyaj temizleme mendillerini sadece yüzümü ve rujumu silmek için kullanıyorum çünkü mendillerin göz çevresini çok hırpaladığını düşünüyorum. Salatalık özlü Cala marka mendil yapısal olarak ve temizleme yoğunluğu tatmin edici.





Gelelim en sevdiğim ürün çeşitlerine cilt bakımında olmazsa olmazım peeling ve nemlendirici. Hem uygun fiyatlı hem kaliteli peeling arıyorsanız ve mentollü ürünleri seviyorsanız sizde bu peelinge bayılacaksınız. İnce granürlü, mentollü olması cilde harika ferahlık sağlıyor ve en önemlisi cildi gerginleştirecek kuruluk yapmıyor. Dirty Works Pore-Fect Face Scrub Sevdiklerim arasında yerini aldı.

Diadermine nemlendirici sprey ne üzdü ne memnun etti. Havuz başı yada denizde elinizin altında ferahlamak için kullanılabilir. Ama nemlendirmesi yada cilde bakım yapması açısından beğenmedim...




Yorumlar